aankomst - Reisverslag uit La Palud, Frankrijk van Christygouloozex - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit La Palud, Frankrijk van Christygouloozex - WaarBenJij.nu

aankomst

29 Mei 2015 | Frankrijk, La Palud

Nou vandaag 29 mei vertrok ik dan eindelijk naar Frankrijk om stage te lopen in castellane voor 3 maanden ik werd vanochtend om 04:15 wakker druk druk druk was het de laatste dingetjes gepakt en hop om 5 uur de auto in om vervolgens naar Schiphol te gaan! 06:40 vertrok dan eindelijk mijn vliegtuig naar Nice ! Eenmaal op Nice aangekomen ging het allemaal heel rustig en snel we hadden snel onze koffers te pakken zodat we in een bus konden springen om vervolgens naar de andere kant van het vliegveld van Nice te gaan en daar een auto te huren! Mijn moeder reed en zoals de meeste van jullie weten houd zij totaal niet van auto rijden maar ze heeft het toch even gedaan ! 89km door de bergen met de meest afschuwelijke bochten en tegenliggers! Super trots op haar ! Nadat we na deze avontuurlijke rit in Castellane waren aangekomen moesten we de camping nog vinden ! dat was snel gebeurt aangezien Castellane niet zo groot is :). Eenmaal op de camping aangekomen werden wij onwijs vriendelijk ontvangen door de eigenaar van de camping hij liet mij zien waar ik verbleef voor de aankomende 3 maanden! Ik slaap in het personeel appartement heb een eigen kamer maar voor de rest delen wij alles ! Ik deel hem nu nog alleen met een Frans meisje maar er komen der volgende week nog meer dus word erg druk maar wel gezellig ! Nadat ik alles had gezien kamer een beetje mij eigen had gemaakt ben ik naar mijn moeder en Jordan gegaan die voor het eerst met zijn 2e voor een weekje gezellig in een tent verblijven! We hebben daar even alles opgeruimd zijn de auto ingesprongen en naar de supermarkt gegaan om wat lekkers te halen. Daarna nog heerlijk uit eten geweest wat altijd razend snel gaat bij familie goulooze/ de Ruijter want wij stonden alweer snel buiten! Haha niet wetende dat de Fransen gewoon super laat eten en wij daar als enigste 3 daar zaten ! Daarna hebben we nog even een rondje om de camping gedaan nog even gekletst en nu lig ik heerlijk hier in mijn franse bedje :)