dag 2 - Reisverslag uit La Palud, Frankrijk van Christygouloozex - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit La Palud, Frankrijk van Christygouloozex - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2015 | Frankrijk, La Palud

Nou mijn eerste nacht heb ik overleeft hoor ! Werd heerlijk wakker in mijn nieuwe bedje! Ben meteen gaan douchen en al die andere dingen en ben naar mijn moeder gegaan! Even besloten wat we gingen doen vandaag en we gingen naar het meer. Het scherm 5 km veder op te zijn maar wij waren weer eens uren onderweg hahah. Weg kwijt dus .. Wij maar door rijden en heel slim bedacht dat we een andere route zouden nemen maar dat was niet zo'n slim idee! Uit eindelijk toch maar ergens gaan keren onwijs spannend want er was een greppel en een heel smal weggetje... We wisten ons even geen raad meer omdat het daar zo smal en eng was .. Uit eindelijk is het wel gelukt door mijn super mama ! Nou heel dat stuk terug gereden en uit eindelijk het meer bereikt het was echt prachtig ! Helder blauw water maar wel ijskoud omdat het natuurlijk uit de bergen komt ! Nadat we bij het meertje waren geweest even terug naar de camping gegaan om te chillen ! Daarna toch nog wel even castellane in geweest echt een onwijs leuk middeleeuws dorpje heel interssant ! We hebben daar een paar rondjes gelopen en een kerkje bezocht. Nadat zijn we even langs de supermarkt geweest en JAJA zijn wij gaan koken in de tent een heerlijk menu door Jordan in elkaar gezet (rosti's hamburgers en sla) voor de rest een kaart spelletje gedaan. En lig ik nu even heerlijk bij mijn moeder en zusje in de tent!
Slaap lekker ! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Palud

Mijn eerste reis

3 maanden stage lopen in Castellane Frankrijk

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

reis dag 2

30 Mei 2015

dag 2

29 Mei 2015

aankomst

29 Mei 2015

Eerste dag

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 1757

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 31 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: